Ugrás a tartalomhoz

„Az IKIR rendszer kiterjesztése és továbbfejlesztése” (IKIR2) projekt

  • Projekt címe: Az IKIR rendszer kiterjesztése és továbbfejlesztése
  • Projekt száma: KÖFOP–2.3.1–VEKOP–16 – 2021 – 00002
  • Kapcsolódó Operatív Program Megnevezése:
    • Közigazgatás– és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program (KÖFOP)
    • Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (VEKOP)
  • Kedvezményezett neve, a Projektkonzorcium vezetője: Belügyminisztérium
  • A konzorciumban résztvevő további kedvezményezettek:
    • IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság
    • NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
  • Szerződött támogatás összege: 4 000 000 000 Ft
  • A támogatás mértéke (%-ban): 100%

A Helyi Közszolgáltatás Információs Rendszer (IKIR) fejlesztés hozzájárul a helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizációjához egy olyan információs bázis kialakításával, amelyből olyan adatok és információk nyerhetők, amelyek megalapozott döntések meghozatalát teszik lehetővé a helyi közszolgáltatások javítása érdekében.

A fejlesztés célja, hogy az éles üzemű használat alapján kialakult tapasztalatok és további szakpolitikai és felhasználói igények mentén kerüljön bővítésre a rendszer. A rendszer továbbfejlesztésének célja az IKIR-hez csatlakoztatott ágazati adatbázisok számának bővítése annak érdekében, hogy az IKIR-t használó önkormányzati felhasználók a helyi közszolgáltatások szervezésének megfelelően az alaprendszernél szélesebb körű elemzési lehetőséget vehessenek igénybe.

A projekt keretében megtörténik:

  • Megyei önkormányzatokra, mint új felhasználói körre történő kiterjesztés
  • Állampolgári lekérdező modul kialakítása
  • 10 új szakrendszer becsatlakoztatása
  • Rendszer használatát segítő oktató videók elkészítése
  • Funkcionális fejlesztések a felhasználói visszajelzések, tapasztalatok alapján
  • Interfész kapcsolat kialakítása a Magyar Államkincstárra

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2023.06.30.