Project Coordinator (portfolio management terület)

Feladatok:

  • Szoros együttműködés a Portfolió Manager-el, napi szintű kapcsolattartás az üzemeltetési és szolgáltatási, termékfejlesztési és Project Management területekkel
  • Portfolió tábla (Excel, Jira) folyamatos frissítése és karbantartása, feladatok priorizálása a szakmai területek bevonásával
  • Projektek állapotának folyamatos ellenőrzése és dokumentálása
  • Vezetői döntések előkészítése, támogatása, riportok készítése

Elvárások:

  • Gazdasági vagy IT területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Project és/vagy Portfolio Management területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat
  • MS Excel magabiztos használata
  • Kezdeményező, koordinációs készség
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • Tanulási vágy, nyitottság a tudásmegosztásra
  • Komplex folyamatok átlátásának képessége
  • Csapatmunka, pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség, változó terheléshez való alkalmazkodási készség
  • Agilis, változásokra nyitott hozzáállás

Előny:

  • Szoftverfejlesztési iparágban szerzett tapasztalat
  • Atlassian termékcsalád ismerete

Amit kínálunk:

  • Széles körű juttatási csomagot
  • Változatos, sokrétű feladatokat
  • Szakmai fejlődési lehetőséget és képzési lehetőségeket
  • Megoldás-orientált légkört
  • Bővülő, dinamikusan fejlődő szervezet sikereiben való részvétel lehetőségét

Jelentkezés az állásra


×