Ugrás a tartalomhoz

Incidenskezelési koordinátor

Szeretsz szervezni, koordinálni, kibogozni, nyomon követni, dokumentálni, beszélni, leírni, kiszámolni, elmondani, megoldást elősegíteni és közben jól viseled és érted is az IT humort?

Csatlakozz bővülés alatt álló dinamikus 11 fős Alkalmazás felügyeleti csapatunkhoz L2 – L3 szintű kollégaként!

 

Nálunk Rád váró feladatok:

  • incidensek esetén megoldók közti koordináció, információáramlás biztosítása,
  • vezetők informálása szolgáltatás kiesésről és annak megoldásáról,
  • folyamatos kapcsolattartás felhasználókkal, helpdesk-kel,
  • változtatási kérelmek kezelése, adminisztrálása,
  • a felmerülő rendszeres és eseti változtatási igények ütemezésének összehangolása,
  • a változásokhoz kapcsolódó dokumentáció vezetése,
  • rendszeres és eseti kimutatások összeállítása.

Amit várunk Tőled:

  • 1-3 év munkatapasztalat,
  • IT üzemeltetési folyamatokban szerzett tapasztalat,
  • hibajegykezelő (ticketing) tool ismerete,
  • haladó MS Excel tudás,
  • kifinomult kommunikációs készség,
  • rendszerszemléletű gondolkodás,
  • csapatmunkára való készség.

Aminek nagyon örülünk, de hiánya nem kizáró ok:

  • ITIL ismeret,
  • Nagios, icinga monitoring rendszerek ismerete,
  • CMDB ismerete,
  • Centos/Red Hat Linux, Oracle adminisztráció alapszintű ismerete,
  • közigazgatási alapismeretek,
  • 1-3 év nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat.

Mindezért mit kínálunk mi?

Biztonságot és kényelmet!

  • Rendszereink jellege garantálja, hogy a mi munkákra ugyanakkora szükség lesz holnap, mint tegnap!
  • Heti 2 alkalommal Home Office

Fejlődési, tanulási lehetőséget!

  • Kiemelt figyelmet szentelünk a vertikális és horizontális mozgás lehetőségének biztosítására, illetve arra, hogy kollégáink minden támogatást megkapjanak a pozíciójuk betöltéséhez.
  • Angol nyelvtanulási lehetőséget is biztosítunk.
  • Külső és belső tréningeken is részt vehetsz.

És hogy még egy pár dolgot említsünk:

  • All You Can Move
  • Cafetéria
  • Belső ajánlói program

Jelentkezés az állásra


    Válassza ki a szívet!