Ugrás a tartalomhoz

Incidens- és változáskezelési koordinátor

Major Incident & Change Request Coordinator

Feladatok:

  • incidensek esetén megoldók közti koordináció, információáramlás biztosítása
  • menedzsment informálása szolgáltatás kiesésről és annak megoldásáról
  • folyamatos kapcsolattartás helpdesk-kel és szolgáltatásmenedzsmenttel
  • szolgáltatás kiesésekről nyilvántartás készítése, SLA riport
  • változásmenedzsment feladatok felügyelete, koordinációja
  • változtatási kérelmek kezelése, adminisztrálása
  • a felmerülő rendszeres és eseti változtatási igények ütemezésének összehangolása
  • a változásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése
  • változásmenedzsmenttel kapcsolatos folyamatok fejlesztése

Elvárások:

  • 1-3 éves nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
  • IT üzemeltetési folyamatokban szerzett tapasztalat
  • Hibajegykezelő rendszer (ticketing tool) ismerete
  • ITIL Foundation ismerete
  • Csapatjátékos attitűd
  • Jó kommunikációs készség
  • Dinamikus, proaktív fellépés
  • Precíz munkavégzés
  • Rendszerszemléletű gondolkodás, hosszútávra való tervezés
  • Alapfokú angol nyelvtudás

Előny:

  • Nagios, icinga monitoring rendszerek ismerete
  • CMDB ismerete
  • Centos/Red Hat Linux, Oracle adminisztráció alapfokú ismerete
  • Haladó Microsoft Excel tudás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetést
  • Alkalmazotti státuszt
  • Változatos, sokrétű feladatokat
  • Szakmai fejlődési lehetőséget
  • Megoldás-orientált légkört
  • Bővülő, dinamikusan fejlődő szervezet sikereiben való részvétel lehetőségét

Jelentkezés az állásra