Ugrás a tartalomhoz

Incidens- és változáskezelési koordinátor

Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni. Mi azért dolgozunk, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd.

Amennyiben Te is szeretnél hozzájárulni ahhoz, hogy az emberek kevesebb időt töltsenek az ügyintézéssel, akkor csatlakozz bővülés alatt álló 4 fős ITIL Ops csapatunkhoz az Alkalmazásüzemeltetési Központban!

Feladatod lesz:

Incidenskezelés (szervezése)

  • Informatikai incidensek kezelésének közvetlen koordinációja
  • A megoldásban résztvevő szakterületekkel való kommunikáció
  • A hiba megoldásában résztvevő csoportok munkájának általános koordinációja
  • Módosítási, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Rendszerhibákkal kapcsolatos riportok, elemzések elkészítése
  • Az incidenskezelést támogató rendszerek, eszközök működtetése és fejlesztési javaslatok megfogalmazása

Változáskezelés (szervezése)

  • Változásmenedzseri tevékenységek folyamati támogatása
  • Karbantartási tevékenységek adminisztratív koordinációjában történő részvétel
  • Mérőszámok alapján statisztikák és elemzések összeállítása
  • A változási projektek céljai időben és tervezhetően valósuljanak meg
  • Az üzleti célok elérése érdekében a több szakterülettel és vezetői szinttel együtt dolgozni
  • Különös kihívásként összehangolni az emberek/csapatok/szervezeti egységek szempontjait

Amit keresünk:

  • 1-3 év nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
  • IT üzemeltetési folyamatokban szerzett tapasztalat
  • ITIL ismeret
  • Jegykezelő (ticketing) tool ismerete
  • Haladó MS Excel tudás (riport, esetleg dashboard készítési tapasztalat)
  • Atlassian termékcsalád ismerete (JIRA, Confluence)
  • Jó kommunikációs készség
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Jól tudd kezelni a változatos, gyors reakciókat igénylő feladatokat

Aminek örülünk, de hiánya nem kizáró ok:

  • Nagios, Icinga monitoring rendszerek ismerete
  • CMDB ismerete
  • Informatikai infrastruktúra alapismeretek
    • operációs rendszerek
    • adatbázisok
    • hálózatok működésének általános ismerete
    • Informatikai szolgáltatások belső felépítésével, komponensek összefüggéseivel kapcsolatos általános ismeretek

Mindezért mit kínálunk mi?

Biztonságot és kényelmet!

  • Rendszereink jellege garantálja, hogy a mi munkákra ugyanakkora szükség lesz holnap, mint tegnap!
  • Nemrég költöztünk új székházunkba, a frissen átadott Váci Greens Irodaház „E” épületébe, ahol letisztult, „zöld” környezet várja kollégáinkat modern és kényelmes berendezésekkel, magas színvonalú felszereléssel.
  • A Home Office-ra nálunk is lehetőség van.

Fejlődési, tanulási lehetőséget!

  • Kiemelt figyelmet szentelünk a vertikális és horizontális mozgás lehetőségének biztosítására, illetve arra, hogy kollégáink minden támogatást megkapjanak a pozíciójuk betöltéséhez.
  • Angol nyelvtanulási lehetőséget is biztosítunk.
  • Külső és belső tréningeken is részt vehetsz.

És hogy még egy pár dolgot említsünk:

  • All You Can Move,
  • Cafetéria,
  • Belső ajánlói program,
  • Irodai masszázs,
  • Bringákkal és elektromos rollerekkel jó barátságot ápoló mélygarázs.

Jelentkezés az állásra


    Válassza ki a szívet!