Incidens- és változáskezelési koordinátor gyakornok
Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni. Mi azért dolgozunk, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd.
Amennyiben Te is szeretnél hozzájárulni ahhoz, hogy az emberek kevesebb időt töltsenek az ügyintézéssel, akkor csatlakozz bővülés alatt álló 4 fős ITIL Ops csapatunkhoz az Alkalmazásüzemeltetési Központban!
Feladatod lesz:
Incidenskezelés (szervezése)
- Informatikai incidensek kezelésének közvetlen koordinációjában való részvétel az incidenskezelést támogató rendszerek, eszközök használatával
- A megoldásban résztvevő szakterületekkel való kommunikációban való részvétel
- Részvétel a módosítási, fejlesztési javaslatok megfogalmazásában
- Rendszerhibákkal kapcsolatos riportok, elemzések elkészítésében való részvétel
Változáskezelés (szervezése)
- Változásmenedzseri tevékenységek folyamati támogatásában való részvétel
- Karbantartási tevékenységek adminisztratív koordinációjában történő részvétel
- Mérőszámok alapján statisztikák és elemzések összeállításában való részvétel
- Az üzleti célok elérése érdekében a több szakterülettel és vezetői szinttel együtt dolgozni (JIRA adminisztráció)
- Különös kihívásként összehangolni az emberek/csapatok/szervezeti egységek szempontjait
Amit keresünk:
- Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok
- Jó kommunikációs készség
- Rendszerszemléletű gondolkodás
- Jól tudd kezelni a változatos, gyors reakciókat igénylő feladatokat
Aminek örülünk, de hiánya nem kizáró ok:
- ticketing tool ismerete
- ITIL ismeret
- MS Excel tudás (riport készítési tapasztalat)
- Informatikai infrastruktúra alapismeretek
- operációs rendszerek
- adatbázisok
- hálózatok működésének általános ismerete
- informatikai szolgáltatások belső felépítésével, komponensek összefüggéseivel kapcsolatos általános ismeretek
Mindezért mit kínálunk mi?
Mentorálást!
- Kollégáink folyamatos támogatást és segítséget fognak nyújtani, hogy minél hamarabb elsajátítsd a szükséges tudást.
Hosszútávú lehetőséget!
- Sikeres gyakornoki időszakot követően teljes munkaidős, határozatlan idejű munkavállalói lehetőséget tudunk biztosítani a felsőfokú tanulmányok befejeztével.
Biztonságot!
- Kollégáink védelmében jelenleg lehetőség van távoli munkavégzésre, de ha hiányzik már az irodai atmoszféra, akkor a megfelelő biztonsági előírások betartása mellett irodánk tárt karokkal várja kollégáinkat!
- Rendszereink jellege garantálja azt, hogy a mi munkákra ugyanakkora szükség lesz holnap, mint amekkora szükség volt tegnap!
Kényelmet!
- Most költöztünk új székházunkba a frissen átadott Váci Greens Irodaház E épületébe, ahol letisztult, „zöld” környezet várja kollégáinkat modern berendezésekkel, minden jóval felszerelve.
- A pandémiás időszakot követően is biztosítjuk a részleges Home Office lehetőségét kollégáinknak.
Jelentkezés az állásra