Ugrás a tartalomhoz

Incidens- és változáskezelési koordinátor gyakornok

Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni. Mi azért dolgozunk, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet kényelmesen, akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd.

Amennyiben Te is szeretnél hozzájárulni ahhoz, hogy az emberek kevesebb időt töltsenek az ügyintézéssel, akkor csatlakozz bővülés alatt álló 4 fős ITIL Ops csapatunkhoz az Alkalmazásüzemeltetési Központban!

Feladatod lesz:

Incidenskezelés (szervezése)

  • Informatikai incidensek kezelésének közvetlen koordinációjában való részvétel az incidenskezelést támogató rendszerek, eszközök használatával
  • A megoldásban résztvevő szakterületekkel való kommunikációban való részvétel
  • Részvétel a módosítási, fejlesztési javaslatok megfogalmazásában
  • Rendszerhibákkal kapcsolatos riportok, elemzések elkészítésében való részvétel

Változáskezelés (szervezése)

  • Változásmenedzseri tevékenységek folyamati támogatásában való részvétel
  • Karbantartási tevékenységek adminisztratív koordinációjában történő részvétel
  • Mérőszámok alapján statisztikák és elemzések összeállításában való részvétel
  • Az üzleti célok elérése érdekében a több szakterülettel és vezetői szinttel együtt dolgozni (JIRA adminisztráció)
  • Különös kihívásként összehangolni az emberek/csapatok/szervezeti egységek szempontjait

Amit keresünk:

  • Folyamatban lévő nappali tagozatos felsőfokú tanulmányok
  • Jó kommunikációs készség
  • Rendszerszemléletű gondolkodás
  • Jól tudd kezelni a változatos, gyors reakciókat igénylő feladatokat

Aminek örülünk, de hiánya nem kizáró ok:

  • ticketing tool ismerete
  • ITIL ismeret
  • MS Excel tudás (riport készítési tapasztalat)
  • Informatikai infrastruktúra alapismeretek
  • operációs rendszerek
  • adatbázisok
  • hálózatok működésének általános ismerete
  • informatikai szolgáltatások belső felépítésével, komponensek összefüggéseivel kapcsolatos általános ismeretek

Mindezért mit kínálunk mi?

Mentorálást!

  • Kollégáink folyamatos támogatást és segítséget fognak nyújtani, hogy minél hamarabb elsajátítsd a szükséges tudást.

Hosszútávú lehetőséget!

  • Sikeres gyakornoki időszakot követően teljes munkaidős, határozatlan idejű munkavállalói lehetőséget tudunk biztosítani a felsőfokú tanulmányok befejeztével.

Biztonságot!

  • Kollégáink védelmében jelenleg lehetőség van távoli munkavégzésre, de ha hiányzik már az irodai atmoszféra, akkor a megfelelő biztonsági előírások betartása mellett irodánk tárt karokkal várja kollégáinkat!
  • Rendszereink jellege garantálja azt, hogy a mi munkákra ugyanakkora szükség lesz holnap, mint amekkora szükség volt tegnap!

Kényelmet!

  • Most költöztünk új székházunkba a frissen átadott Váci Greens Irodaház E épületébe, ahol letisztult, „zöld” környezet várja kollégáinkat modern berendezésekkel, minden jóval felszerelve.
  • A pandémiás időszakot követően is biztosítjuk a részleges Home Office lehetőségét kollégáinknak.

Jelentkezés az állásra


    Válassza ki a kulcsot!