Beszerzési koordinátor

Biztos Veled is megtörtént már, hogy nehezen kaptál megfelelő időpontot az okmányirodába, vagy más programról kellett lemondanod, hogy egy ügyedet el tudd intézni. Mi azért dolgozunk, hogy a jövőben ez ne így legyen, hanem közigazgatási ügyeidet, kényelmesen akár otthonról, a kanapédon ülve intézhesd. Gondolj bele, hogy autót vásárolsz és nem szükséges megjelenned személyesen az ügyintézés során, hanem mindent elektronikusan, webes felületen tudsz elintézni. Nekünk pontosan ez a célunk!

Feladatok:

  • közbeszerzési értékhatár alatti, elsősorban kisértékű beszerzések teljeskörű lebonyolítása;
  • beszerzési igény ellenőrzése, a piaci ár alátámasztása, a megrendelés elkészítése és aláírásra történő előkészítése;
  • megrendelés leadása, szállítóval történő kapcsolattartás és a beszerzés szervezeten belüli koordinációja a beszerzési folyamat lezárásáig;
  • közbeszerzési értékhatár alatti beszerzésekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatás és a beszerzések teljeskörű adminisztrációja;
  • megrendelések leadása, regisztráció, számla-menedzsment;
  • levelezés magyar és angol nyelven.

Elvárások:

  • magabiztos, kommunikációképes angol nyelvtudás;
  • kiváló kommunikációs képesség;
  • proaktív gondolkodásmód és képesség az ügyek menedzselésére;
  • önállóság.

Előny:

  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • közbeszerzési szakképzettség vagy tapasztalat;
  • informatikai ismeretek.

Amit kínálunk:

  • szakmai fejlődési lehetőséget;
  • modern technológiák használatát;
  • széleskörű juttatási csomag;
  • alkalmazotti státuszt;
  • megoldás-orientált légkört;
  • bővülő, dinamikusan fejlődő szervezet sikereiben való részvétel lehetőségét.

Jelentkezés az állásra


×