Felhasználói elégedettség mérése

Köszönjük, hogy részt vesz az IdomSoft Zrt. ügyfeleire, felhasználóira vonatkozó elégedettségi felmérésében. Válaszaival segít minket abban, hogy az Ön igényeinek még inkább megfelelő szolgáltatásokat nyújtsunk.

    1. Hol és mióta dolgozik ügyintézőként?

    Kormányablak

    Önkormányzat

    Anyakönyvi hivatal

    Egyéb közigazgatási ügyfélszolgálat

    2. Életkora
    3. Mely alkalmazásokat használja naponta a munkája során?
    Integrált Okmányrendszer

    Okmányügyek

    Járműigazgatási ügyek

    Egyéb

    Amennyiben a felsoroltak közül egyik rendszert sem használja, kérjük, írja be, melyik alkalmazással dolgozik!

    4. Milyennek látja munkája során az Ön által használt ügyintézési folyamat(ok) igazgatási hátterét, illetve azok megjelenését az ezekhez kapcsolódó informatikai alkalmazás(ok)ban?
    Az ügyintézési folyamatokat egyértelműnek tartom.
    Az alkalmazásokban az ügyintézés számomra könnyű és gyors.
    Az igazgatási háttérrel tisztában vagyok. Egy új alkalmazás bevezetése előtt mindig végigolvasom a dokumentációkat és az eLearning tananyagot (ha van).
    A folyamatok értelmezése problémát jelent a mindennapokban.
    Az igazgatási háttér NEM megfelelően van végigvezetve az ügyintézés során.
    Egyéb

    5. Milyennek találja az alkalmazásokban leképzett ügyintézési folyamatokat? Az ügyintézéshez használt szoftvertermék(ek) kielégítik a feléjük támasztott elvárásait?
    Megfelelőnek tartom, azok felépítése és működése érthető a számomra.
    Az egyes ügyintézési folyamatok könnyen tanulhatók.
    A szoftvertermékek az ügyintézői folyamatokat maximálisan kiszolgálják.
    Az alkalmazott felületek felépítését logikusnak, érthetőnek és könnyen elsajátíthatónak tartom.
    Egyéb

    6. Az alkalmazásokban leképzett ügyintézési folyamatokat érintő változásokról mindig megfelelő időben és megfelelő formában értesülök.
    Kérjük, fejtse ki, milyen kapcsolattartási formáknak örülne, mely módok felelnek meg leginkább az Ön igényeinek. Maximum 500 karakterben válaszoljon!

    7. Megfelelőnek tartja a termékek használatához nyújtott támogatást az IdomSoft részéről?
    Az IdomSoft kollégái minden esetben készséggel állnak rendelkezésemre.
    A rendszerhibákat, működési anomáliákat az IdomSoft gyorsan javítja.
    A szoftvertermékekhez kapcsolódó segédeszközök (felhasználói kézikönyv, módszertani útmutató, eLearning) hasznosak, általuk nehézségek nélkül sajátítom el a rendszerek használatát.
    Szoftvertermékek működésével összefüggő változásokról mindig időben értesülök és a megfelelő tájékoztatást megkapom.
    Egyéb

    8. Összességében mennyire elégedett az IdomSoft tevékenységével?
    Válassza ki a házat!

    Köszönjük, hogy válaszaival megtisztelt minket!

    ×