Ugrás a tartalomhoz

Elégedettség-mérés az IdomSoft Zrt. által üzemeltetett alkalmazások tekintetében

    1. Mióta dolgozik ügyintézőként?
    2. Életkora
    3. Mely alkalmazásokat használja naponta a munkája során?
    Integrált Okmányrendszer

    Okmányügyek

    Járműigazgatási ügyek

    Egyéb

    Amennyiben a felsoroltak közül egyik rendszert sem használja, kérjük, írja be, melyik alkalmazással dolgozik!

    4. Milyennek látja az Ön által használt ügyintézési folyamat(ok) igazgatási hátterét a munkája során, illetve azok megjelenését az ezekhez kapcsolódó informatikai alkalmazás(ok)ban?
    Kérjük, osztályozza 1-től 6-ig (1 – egyáltalán nem értek egyet, 6 – teljesen egyetértek) tapasztalatait!
    Az ügyintézési folyamatokat egyértelműnek tartom.
    Az alkalmazásokban az ügyintézés számomra könnyű és gyors.
    Az igazgatási háttérrel tisztában vagyok. Egy új alkalmazás bevezetése előtt mindig végigolvasom a dokumentációkat és az eLearning tananyagot (ha van).
    A folyamatok értelmezése problémát jelent a mindennapokban.
    Az igazgatási háttér NEM megfelelően van végigvezetve az ügyintézés során.
    Egyéb

    5. Milyennek találja az alkalmazásokban leképzett ügyintézési folyamatokat? Az ügyintézéshez használt szoftvertermék(ek) kielégítik a feléjük támasztott elvárásait?
    Kérjük, osztályozza 1-től 6-ig (1 – egyáltalán nem értek egyet, 6 – teljesen egyetértek) tapasztalatait!
    Megfelelőnek tartom, felépítésük és működésük érthető a számomra.
    Az egyes ügyintézési folyamatok könnyen tanulhatók.
    A szoftvertermékek az ügyintézői folyamatokat maximálisan kiszolgálják.
    Az alkalmazott felületek felépítését logikusnak, érthetőnek és könnyen elsajátíthatónak tartom.
    Egyéb

    6. Az alkalmazásokban leképzett ügyintézési folyamatokat érintő változásokról mindig megfelelő időben és megfelelő formában értesülök.
    Kérjük, fejtse ki, milyen kapcsolattartási formáknak örülne, mely módok felelnek meg leginkább az Ön igényeinek. Maximum 500 karakterben válaszoljon!

    7. Megfelelőnek tartja a termékek használatához nyújtott támogatást az IdomSoft részéről?
    Kérjük, osztályozza 1-től 6-ig (1 – egyáltalán nem értek egyet, 6 – teljesen egyetértek) tapasztalatait!
    Az IdomSoft kollégái minden esetben készséggel állnak rendelkezésemre.
    A rendszerhibákat, működési anomáliákat az IdomSoft gyorsan javítja.
    A szoftvertermékekhez kapcsolódó segédeszközök (felhasználói kézikönyv, módszertani útmutató, eLearning) hasznosak, általuk nehézségek nélkül sajátítom el a rendszerek használatát.
    Szoftvertermékek működésével összefüggő változásokról mindig időben értesülök és a megfelelő tájékoztatást megkapom.
    Egyéb

    8. Összességében mennyire elégedett az IdomSoft tevékenységével?
    Kérjük, árnyalja véleményét egy 10-es skálán! (1 – egyáltalán nem vagyok elégedett, 10 – teljesen mértékben elégedett vagyok)
    Válassza ki a személyautót!

    Köszönjük, hogy válaszaival megtisztelt minket!

    Hibabejelentés: helpdesk@idomsoft.hu